lunes, 22 de marzo de 2010

Carlota Suriol!!


Nom i Cognoms
Carlota Suriol Borràs

Any de naixement
1988

Carrera en curs / Any
CCPP. 4rt curs

País i Comitè que representes al CMUN aquest any
India al Tractat de No Proliferació

Com et defineixes?
M’agrada molt viatjar i apendre d’altres cultures. He compaginat des del primer any de carrera els estudis i la feina per tal de poder-ho fer. Em considero al.legre i positiva.

Què suposa participar al CMUN per tu?
Una experiencia nova, conèixer gent, apendre moltes coses que fins ara no havia tingut l’oportunitat.

Què esperes de l'experiència al CMUN?
Que sigui interessant, apendre coses d’altres països, d’altres cultures, i quedar-me amb ganes de repetir.

Quina valoració fas de les labors de les Nacions Unides?
Penso que és una organització amb uns grans objectius i unes metes molt difícil d’aconseguir, potser és per això que motes vegades no arriba a les espectatives que molts tenen d’elles. Tot i així, estic segura que duen a terme una gran tasca i que amb les NNUU el món és almenys una miqueta millor.

Un missatge, relacionat amb el CMUN, que vulguis enviar als visitants del blog.
Espero que cada any siguem més els que hi participem. Jo hi participo aquest any per primera vegada però estic segura que será una experiencia molt bona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario