jueves, 5 de mayo de 2011

Registration Day

Ahir vam tenir ja la primera presa de contacte amb el món de l'EuroMUN. Malgrat teníem fins les 17h per a registrar-nos, vam decidir anar-hi tot just després d'esmorzar per poder aprofitar el dia. Així doncs, vam fer el camí de l'hostal cap al Centre on es fa la Conferència i vam obtenir les nostres acreditacions. Totes, això sí, menys la del Faculty Advisor (Gerard Domínguez), atès que la gent del Hosting Team no tenen massa clar què vol dir això de "Faculty Advisor". En qualsevol cas, aquest matí ja la hem rebut.

Un cop recollides les acreditacions i les bosses de benvinguda, que incloïen una carpeta amb la Declaració Universal dels Drets Humans, un bolígraf, una llibreta, un clip del Vaticà i un frisbi, vam fer una visita per la ciutat. Vam passejar pels seus carrers, tranquils i serens, i alguns delegats van aprofitar per fer una mica de shopping. Després vam dinar a la plaça central de la ciutat i vam anar a l'Hotel a preparar-nos per la Opening Ceremony.

La Opening Ceremony va comptar amb la presència de diverses personalitats, entre elles la del UN Youth Representative d'Alemanya, o un eurodiputat dels Labour neerlandesos. Un cop clausurada, van oferir-nos una copa de cava, prèvia al sopar que vam prendre pel nostre compte abans d'anar a l'Hostal. Un cop allà, alguns delegats van aprofitar-ho per acabar de repassar els seus apunts pels Comitès, que avui comencen.