jueves, 10 de noviembre de 2011

Comissió de fundraising


Sóc el Gerard Domínguez i Reig, responsable de la Comissió de Fundraising. Sobre mi, dir que m'he llicenciat recentment en Ciències Polítiques i de l'Administració a la UAB, i que he estat Secretari General i Coordinador d'UNANIMUN, on ara sóc Assessor de Coordinació. A més a més, sóc el responsable d'Universitats de Joves d'Esquerra Verda, i mai sé estar quiet: sempre estic fent una o altra cosa.

La meva comissió te l'objectiu de fer realitat els projectes de l'associació. Sense diners, no hi ha activitat possible. Per tant, ens encarreguem de buscar fonts de finançament públiques i privades per tal de poder anar a Models de Nacions Unides però també per a la subsistència dia a dia de la nostra associació.

Pot semblar una mica avorrit o no massa gratificant, però és tot el contrari. El finançament és la base de tots els projectes i sense aquest no és viable cap activitat que vulguem fer. Crec que m'avala el fet d'haver liderat una Junta que ha sabut sortejar la crisi, havent acabat el nostre mandat amb uns comptes sanejats.

Si voleu contactar-me o apuntar-vos a la comissió, us facilito el meu correu personal: ger.barna89@gmail.com

ÀNIMS A TOTES I A TOTS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario